Verkostoitumislounas

Pirkanmaan Kokoomusnaiset järjestävät verkostoitumislounaan puoluekokouksen yhteydessä perjantaina 14.6. klo 12.30 alkaen. Tapahtumapaikkana toimivat Tampere Talon yläkerran ravintolatilat.

Lounaan aikana pääset nauttimaan paitsi maistuvasta lounaasta, myös hyvästä seurasta. Tulemme esittelemään vieraaksemme saapuvia henkilöitä ilmoittautumisen aukiolon aikana. Lounaan aikana pääset kasvattamaan verkostoja paitsi eri puolilta Suomea saapuvien kokoomuslaisten kanssa, myös keskustelemaan paikalle saapuvien vieraidemme kanssa. Vieraista kerromme lisää sosiaalisen median kanavissamme ilmoittautumisajan aikana.

Osallistumismaksu on 35€ ja se sisältää lounaan, jääveden ja pääsyn tapahtumalle.

Tapahtumalle ovat tervetulleita kaikki omasta yhdistyksestä riippumatta. Huomioithan, että tapahtumalle osallistuminen edellyttää ennakkoilmoittautumista ja laskun maksamista ennen tapahtumaa. Osallistumismaksua ei palauteta esteen sattuessa ilmoittautuneelle.

Tapahtuman ilmoittautumislomakkeen sekä lisätiedot löydät tämän linkin takaa: https://forms.gle/r8etZYsgtPn5HAen7

Viimeinen ilmoittautumispäivä on keskiviikkona 29.5. klo 23.59. Ilmoittautuminen tapahtumalle on sitova lomakkeen lähetyksen jälkeen.

Lisätiedot:
Elli Jylhä